joi, 7 ianuarie 2016

Chifle la aburi 



Bune, ușor de făcut și interesante. 
Am folosit:
125 gr faina
1 linguriță de zahăr și 1 linguriță de praf de cop
o jumătate de linguriță de drojdie uscată
150 ml de apă călduță
1 linguriță de oțet
Din aceste ingrediente am făcut maiaua pentru chifle, cu o seară înainte. Am amestecat apa, zahărul, oțetul și drojdia. Am adăugat apoi făina, amestecată în prealabil cu praful de copt. Am amestecat bine, am acoperit vasul și l-am lăsat să se odihnească până dimineața. 

Amestecului preparat cu o seară înainte i-am adăugat dimineața 500 gr de făină și o jumătate de linguriță de sare, precum și aproximativ 200ml de apă călduță. 
Apa se adaugă treptat, până se obține un aluat nelipicios și elastic. Am format o bilă și l-am lăsat să se odihnească vreo 25 de minute, apoi am format chiflele. Ca să nu se lipească de vas, le -am așezat pe hârtie de copt tăiată în pătrățele. 

Se pot servi calde, cu gem, miere sau unt...sau cu ce vă place. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu