sâmbătă, 21 noiembrie 2015

Pateuri de post cu ciuperci



           Dat fiind faptul că am intrat iar în post, întorc iar netul pe dos în căutare de rețete cât mai variate. 
Am pregătit săptămâna aceasta pateuri de post cu ciuperci și cum prefer să fac aluaturile în casă, ca să știu ce pun în ele, am căutat rețete diverse. Citind mai multe, am găsit o variantă optimă, care nu ne mănâncă nici tot timpul și nici nu cere așa multă margarină. Mai mult decât atât, rezultatul este unul fantastic. 

Nu arată ele chiar bine...nici fotograful nu se poate numi chiar profesionist, dar gustul pateurilor a fost chiar bun. 
Așadar, deși am văzut comentarii contra destule, am preparat un aluat fraged dintr-un amestesc de aluat cu drojdie, dospit, și o compoziție din margarină și făina. 
Aluatul dospit l-am făcut din: 
500 gr făină
1 linguriță sare
1 linguriță zahăr
drojdie- eu folosesc proaspătă -10 gr am pus
Se mai folosește apă și vreo două linguri de ulei, pentru frământat. 
Am obținut așa ceva: 
Separat am amestecat 70 gr făină cu 120 gr margarină. 
Aluatul dospit l-am întins apoi pe un blat, dându-i o formă rotundă, peste care am pus și amestecul de făină și margarină. După ce am întins bine, am tăiat aluatul, având grijă ca mijlocul să rămână intreg. Seamănă aluatul în această etapă cu o floare. Am împăturit petatele, obținând o bilă de aluat. Am repetat procesul și l-am lăsat apoi să se odihnească un pic, după care m-am dat la treabă!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu