joi, 11 februarie 2016

Noutăţi



            Hai că am reuşit să mă ţin de cuvânt cu rafturile pe post de miniseră de interior...deocamdată. Şi, gândind  eu în perspectivă (cum cred eu că-i şade bine unei femei) , am zis că la vară le scot afară şi le umplu cu flori, că şi aşa nu mai ştiam pe unde să le aşez pe câte unele. 
După ce ne-am montat centrala, florile mele au avut de suferit, aşa că meritau puţină investiţie, am zis eu. 




A se vedea că am un urmaş demn, în sensul că pe un raft şi-a aşezat şi feciorul meu o maşinuţă. Asta e, fiecare după puteri şi preocupări. Urmează să le mai pun lumină, eventual şi pe urmă începe procesul de însămânţare, de etichetare a fiecărui păhărel în parte etc. 

Ba, mai mult decât atât, mi-am mai lansat o provocare în anul acesta: să obţin, cu ajutorul unor sere mici, tip tunel, salată, ridichi şi ceapă verde timpurii. Aici am mai mari emoţii, dar încercarea moarte n-are. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu