duminică, 1 februarie 2015

    Grădina din vis 


     Cine nu iubește florile? Cine nu a dăruit niciodată o floare? 
Toți le apreciază, într-o măsură mai mare sau mai mică, iar eu le ador! Fiind al doilea an al meu în care trebuie să mă ocup de propria grădină, deja încep să am emoții. Vreau să arate anul acesta cât mai bine și am învățat din experiența anului trecut. Mi-am achziționat semințe (nu tot ce voiam, încă) de pe un site pe care l-am descoperit acum- http://www.anthesis.ro/. Mi-au răspuns prompt la email, au fost amabili și sper că voi fi mulțumită și de produse. 
Vreau să îmi organizez o grădină cu gazon și flori, în fața casei, o gradină cu ierburi aromatice în bucătărie și o grădină cu tot felul de legume. Este foarte ușor să gătești cu ce ai pe lângă casă, dacă te străduiești un pic. Ideea este că nu îmi propun să trăiesc o mie de ani și nici nu sunt obsedată de fuga de E-uri, ci, pur și simplu, îmi place să mă gospodăresc. Ador grădinăritul, florile! Mă relaxează, mă ajută să merg mai departe. 
La atâtea planuri, musai trebuie mult studiu și organizare din belșug. Caut idei inedite, proiecte originale pe care să le adaptez și astăzi am găsit așa ceva pe: http://www.plux.ro/ghivece-de-flori-mici-planete-verzi/. E tare simpatic ariciul, dar nu stiu încă ce plante s-ar preta. Cred că ar  arăta bine micul arici în micuța mea grădină cu gazon, magnolii și gazania superbe. Anul acesta îmi propun să am o grădină de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu