joi, 26 februarie 2015

Marea provocare



                  Mâncarea de post mi se pare o mare provocare, mai ales când vrei sa eviți cantitățile mari de ulei, prăjelile, sosurile grele și altele de felul acesta. 
Este însă plin internetul de rețete, le găsim și în reviste, mai știm și noi unele sau chiar inventăm, așa că ne descurcăm onorabil până la urmă. 
Încercând să îmbin pasiunea pentru brocoli și conopidă cu pofta de un borș acru, autentic moldovenesc, am încropit un borș de legume, servit cu chifle la aburi, de data aceasta din făină neagră. 
Borșul l-am început înmuind puțin ceapa în puțin ulei, câteva picături de apă și sare (metodă personală, ca să nu adun multe calorii de la început), peste care am adăugat morcov, țelină, pătrunjel rădăcină, păstârnac. Le-am fiert, apoi spre final am adăugat legumele- vedetă. Am acrit cu borș de putină, adus direct din beci, acru și rece. Leușteanul de la final a dat mâncării aromă de primăvară. Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu