marți, 10 februarie 2015

Primăvara? Ne-o facem!



                   Și ce dacă afară ninge abundent, iar vântul aspru și rece îți înroșește nasul? Aproape că nu îmi vine să ies din casă. Mie îmi place primăvara, nicidecum perioada asta rece!
 Primăvara ne-o facem, în suflet, în casă, peste tot. Nu trebuie să o așteptăm, că se poate întâmpla să nu o simțim, să nu avem timp de ea. Primăvara (repetițiile sunt intenționate, căzând conștient în veșnicul păcat al elevilor mei) este de fapt o stare de spirit, nu doar un anotimp. Așa am simțit mereu, că martie aduce cu el puterea de a-mi face planuri mai îndrăznețe, dar și speranța că le pot realiza. 
Și dacă vorbesc despre lumină, fericire, puritate, neapărat mă gândesc la flori, la gingășia lor, la frumusețea lor inefabilă, la capacitatea lor de a-ți face ziua și viața mai frumoasă.  
Iată stropul de primăvară din casa mea! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu