luni, 16 februarie 2015

Sufleu de broccoli


     Tot am zis că voi studia cum se comportă acest termen în limba noastră, dar nu am mai apucat, așa că îi voi spune sufleu deocamdată, deși îmi pare că sună ciudat. La ceas de seară și fiindcă nu mai putem găti carne, m-am gândit la broccoli, care mie îmi place extrem de mult și l-aș mânca în multe feluri gătit. Mai exact la un sufleu de broccoli, ca să țină și de foame după o zi obositoare. 
Legumele le-am preparat la aburi. Separat am bătut 3 ouă cu 200 ml smântână de gătit (asta aveam prin frigider) și muuuultă brânzică! Am condimentat amestecul cu sare și piper, am pus broccoliul într-un vas, am turnat deasupra compoziția și apoi am mai pus niște brânză, pentru aspect, dar și pentru gust. Toată treaba asta a stat la cuptor cam 20 de minute și apoi ne-am apucat de mâncat! Iată ce a mai rămas, că nu am apucat să fac poze înainte. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu